21 December!

I dag är det bara 3 dagar kvar till julafton. Som TUR är så är jag färdig med alla julklappar. Eller jag har en liten sak kvar men den får jaggå fram och köpa i morgon när jag sak åka och handla all mat!

I dag ställde jag väckarklockan på nio men låg kvar till sängen till närmare tio. När man vet att man ska jobba hela kvällen tar det imot lite att gå upp för tidigt.
NU har jag iaf börjat tvätta min och Rickard överfulla tvättkorg... Det kommer ta en stund!
I går införskaffade jag, Malin och pappa oss varsina grannar. Hur det gick till ska vi inte gå in på här men jag kan ju säga att det inte kostade oss några pengar iaf !!

Strax ska jag ner i källaren och slänga in ny tvätt sen ska jag röja uppe i lägenheten. Golven ska bli blänakade rena och all disk ska bort. Det ska lukta underbart i våran lya i kväll. Sen ska ju grannen in i dag såklart!
Klockan fyra börjar jag jobba så jag måste skynda mig nu !!


Dags för julstök !
bilder på våran fina julgran kommer ut i morgon såklart! =)

Kommentarer
Postat av: Jojjo*

Två aktuella designutlottningar i bloggen ;)

2009-12-21 @ 12:40:33
URL: http://jojjodesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0